Coldest winter!

Det är så jäääääävla kallt ute att det inte är sant! Snön är i princip borta men av någon konstig anledning går man och skakar ihjäl pga av all frost och den iskalla luften.
JAG DÖR INOMBORDS.

Denna kyla gjorde att SJs äckliga tåg inte gick imorse när vi skulle till skolan. Tåg inställt på grund av kyla, normal anledning.
Tåget skulle avgå 08.02 men stod kvar i Strängnäs, beräknad tid var 08.57! Det är SINNES!
Hur fan kan det ta 55 minuter att åka en sträcka som normalt tar 14 minuter? Istället fick vi åka buss!

När vi kommit fram till Strängnäs gick alla resenärena av förutom jag och Antonella, vi var de enda som skulle till Stockholm. En heeeel buss fick vi för oss själva och gissa om vi utnyttjade platserna :)

Jag har inte varit helt nöjd med mitt bloggande på senaste tiden, för att inte tala om det lilla utbudet av bilder jag slänger upp. Nu när det är så helvetes kallt ute har jag fler anledningar att stanna inne vid bloggen.

Nu väntar en uppgift på mig och sedan går jag ut (ja, jag sa precis emot mig själv) och träffar S.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0