'aaaaaaahhhhhhmmmmm baaaaakkkkkkkkkk,'

Människor älskar musik och människor har säkerligen någon musikartist som de ser upp till och lyssnar på dagligen och känner igen sig i artistens låttexter.
Jag har några enstaka sådana eftersom jag har hittat flera låtar hos olika artister som jag känner igen mig i och kommer bära med mig livet ut.

Lil Wayne är en utav de och ligger väldigt högt upp på den listan. Ni kanske tycker jag är sjukt larvig men alla har sina favoriter och de som har de, följer också de vart de än går (kanske inte bokstavligen eller varje dag men då och då)

Denna bild togs på honom igår när frikändes från Rikers Island och satte sig ned och twittrade för första gången:
 
                                        'aaaaaaahhhhhhmmmmm baaaaakkkkkkkkkk' 
                                       
                                               Detta gjorde han de första 72 timmarna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0