22-11-10

Hallå!

Kvällen med tjejgänget slutade sent igår och jag var grymt mätt efter att skräpigt vi åt när vi satt och samtalade. Jag gick och lade mig ganska snabbt efter ett glas mjölk och lite uppdateringar från Facebook. Bilder från gårddagen kommer inom kort, när jag lyckats fått tag på de från Sandra.

Apropå, Facebook så  har jag inte sett "The social network" ännu. "Du vill bara se den för att Justin är med", envisas min man med och säga till mig.
Ja, det är delvis sanningen men den har ju fått så bra recensioner och många tummar upp från folk som har sett den och det lockar mig till att gå och se den.

Min lillebrors andra paket kom med posten nyss och det betyder att jag kan visa upp vad jag skickade efter till oss.. På torsdag har jag en modelldag inbokad i Stockholm som jag längtar efter. Men vad fan ska man ta på sig till en plåtning? Några tips från er som är erfarna modeller!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0