161110

Godmorgon!

Klockan närmar sig lunchtid och jag vaknade för inte så längesen. Jag ska strax fortsätta läsa igenom lite analysuppsatser innan skolan börjar senare. Jag slipper åka tidigare idag eftersom jag redan befinner mig häär :)
Ikväll, efter att jag har varit hemma och umgåtts med familjen (eftersom min bror fyller år) drar jag iväg på en "re-union" med det gamla flickgänget från Fröslunda. Det är bestämt myskväll med skitsnack och julmust, vilket känns som ett underbart slut på denna tisdag.

Jag ska dra nu, min man ligger här bredvid och tycker till om mitt inlägg.. Snart kommer det bli hans inlägg här, haha.

Ha en bra dag nu. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0