Why us?

Jag börjar ogilla mig själv för att jag mer och mer bloggar dagen efter jag har gjort någonting.
"Igår hann jag inte blogga men jag tänkte berätta om gårddagen för er ändå.."
Är det inte jobbigt och läsa "sena inlägg"? Jag tycker det så här kommer ännu ett och förmodligen den sista på länge :)

Igår hade jag och Shillan planerat att gå en jättelång stadspromenad som skulle vara i åtminstonde någon timmer eller fler. Så fort vi kom till stan och när vi hade gjort klart lite ärenden började det åska.
"Det kommer inte regna", säger hon. "Jo, titta himmelen är helt mörk".

Vi sätter oss och fikar lite för att se om vädret ska låta oss få promenera efteråt, vilket det inte gjorde. Vilket spöregn vi fick. Det var ju bara att strunta i våra resterande planer för dagen och vänta in vädret som förhoppningsvis skulle vända.
Så fort jag och Shillan ses och ska hitta på något, är det dåligt väder. Idag är vi inte med varandra och kolla vad det är för väder! Strålande, fint solväder!
Detta händer bara oss!

Resten utav dagen umgicks vi lite överallt/med några och vi vann till och med folk överlägset i kortspel. Vi spelade väldigt bra men en del tvingas ta till med fusk för att få poäng :)

 

             
                   Vitlöksbröd med tzatsiki & Bröd med ost/marmelad. Mums!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback