Walking away

Jag kom hem för en stund sen från en powerwalk på en timme. Precis när jag klev utanför huset såg jag att det hade regnat. "Så fort jag bestämmer mig för att träna så är det dåligt väder". Jag struntade i att regnet kanske skulle komma tillbaka och började min promenadrunda.
Jag älskar att träna (även fast jag inte gör det så ofta pga att jag inte dansar längre) och röra på mig. Man känner sig mycket piggare i kroppen efter att ha rört på sig i någon timme och orkar med resten utav dagen.
Jag som aldrig dricker vatten i vanliga fall (det är ingen smak jag föredrar) brukar utnyttja träningen med att ta tillfället och dricka det. Det är bara som jag älskar vatten.

            
                                               Min träningsoutfit idag

Snart kommer mamma hem och då ska vi beställa lite kläder. Jag har hittat några bikinisar (säger man så?) som jag ska variera mellan. Här är några som jag har hittat och vill ha:



Chikita & Haley Bikini S SEK 218, Wonderland - NELLY.COMS & M Bikini Set SEK 308, Wonderland - NELLY.COMOnyx Hollywood Maillot SEK 995, Vitamin A Gold - NELLY.COM       
            
               
                                       
               
                                     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback