Visiting Vietnam

Jag blev väckt idag igen. Trots att min mobil dog inatt ringde hemtelefonen och störde med dess höga ringtoner. Jag svarade inte utan struntade medvetet i det. Det gick inte att somna om efter det. Jag försökte med allt - bokläsning, kröp ner under täcket för att göra omgivningen mörk, facebook-tittande men ingenting fungerade.

Istället fick jag syn på en bild jag blivit taggad på utav min kära vän Mia. Vad är det här nu då?, tänkte jag. Mia som för tillfället befinner sig i Vietnam på semester/desingarbete bjöd ner oss dit för att sällskapa henne i några dagar. Vi hade det otroligt roligt allesammans under våra stranddagar (se bilden nedan) och jag längtar redan tillbaka.

Nu sitter jag här gäspandes och försöker tyst trycka ner varje tagnent för att inte väcka de som fortfarande sover här hemma. Idag ska jag ännu, en gång, ta vara på mitt tidiga sommarlov genom att vistas ute med folk och äta glass!
Vem älskar inte glass? Isglass så det rinner om den, mjukglass med strössel, mjukglass med olika smaker och mjukglass med bär i. Listan kan göras lång och tro mig, jag får i mig allting utav detta.


 
           Vi på stranden i Vietnam. Jag tycker dock det är för lite naket bland alla.



Kommentarer
miamedknuff

hehe eller hur for lite naket ALLTID!

alskar dig gums! tack for besoket det va sjewkt kewl

2010-05-20 @ 10:45:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback