Stefani Germanotta @ Globen, Sweden.

Jag klev innanför dörren för inte så längesen. Är helt död från arbetspasset som jag alltid verkar poängtera för er. Hmm, men det är faktiskt ett tufft jobb jag arbetar på och det är säkert andra som har liknande jobb som förstår den enorma tröttheten efter att ha sprungit runt, stressat, pratat, gått, serverat konstant under ett helt arbetspass! Utan vätskepaus!

Jag är väldigt avis på de som befinner sig i Stockholm för tillfället för att gå och se Lady Gaga! Ikväll spelar hon i Globen och jag hade gjort vad som helst för att få en skymt av henne, få se lite utav konserten eller bara få höra hennes röst live.
Att veta att hon trampar på svensk mark just nu knäcker mig!
Att veta att hon är cirka 12 mil (1 timmes tågresa) ifrån mig ta kål på mig!

Hon är så jävla stor och fantastisk i det hon gör! Hennes låtar fastnar i hjärnan för all evighet och det människor, är för mig, ett underbart tecken på att en ikon har fötts i världen.

Nu har jag sagt det och nu vet ni hur avundsjuk jag är! Inget: "Ååh, du missade något Amie!", "Gaga var bäst", "Du skulle sett hennes konsert, fyfaaaan Amie! Vilket drag"

Nu kom jag också på att hon gästar uteclubben Collage efteråt! Faaaaaa* också! Ni kan alltså festa med henne om ni så vill det.
Kul. Kul. Jävligt kul (NOT!)


             
             



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback