Mon[030510]day!

Nu är jag hemma igen från dagens aktiviteter som till och med slutade med en impuls-bilresa ca 2 mil utanför stan. Det blev ingen fika på Sylvia idag, vädret var lite blåsigt när vi kom ut (men med en fet sol över det som fick mig att inte bära jacka) och det var inte alls mycket folk där! Jag undrar vart alla höll hus?

Vi gick en liten promenad istället och tog sedan en pastalunch tillsammans. Mm, pasta som är så gott! Efter det hämtade jag upp konsertbiljetterna i turistbyrån (som vi pinsamt nog inte hittade till) och det verkar som att ingen har klurat ut vem vi ska gå och se? Är det så?

Jag vet inte om jag ska låta er få se resultatet nu eller berätta det för er på söndag innan jag åker. Det återstår att se hur jag gör :)
Lite senare på eftermiddagen åt vi Slagstaglass för första gången sedan de säsong-öppnade stället. Glass är alltid gott men hade förväntat mig lite godare just idag eftersom jag var så sugen på det.

Jag är helt slut i kroppen nu efter att ha rört mig ute sedan 12.30-tiden. Om jag inte hörde fel tidigare idag när jag och Shillan växlade hejdå-fraser till varandra så ska vi nog ut igen senare. Vart vi hamnar får vi se då!

Nu måste jag skynda mig och se Maria Montazami på tv3! Älskar den kvinnan!

             
              Skjorta/Monki, Sidenleggings/Bokbok, Skor/Monki, Väska/Lindex


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback