19.53

Hello!

Jag klev innanför dörren för inte så längesen efter att ha hållt mig sysselsatt sen lunchtid. Igår kväll plockade jag upp A från stationen efter att jag hade varit på en myskväll med systrarna Rakic. Vi tog det lugnt tillsammans och pratade om vad som hänt oss sen vi sågs sist. När vi sitter där och snackar högt och skrattar, sitter deras lillebror bredvid och lyssnar på Ipod. Efter en stund skriker han till Adriana:
"HAR DU DEN DÄR LÅTEN SIXY CHICK?"
A: Haha, nej jag har inte den och den heter Sexy chick inte Sixy chick. Jag har bara Sexy bitch på datorn.
Sexy bitch? :O
A: Aa den heter så.
Kan du fixa den åt mig? Jag vill ha den.
A: Ja, men inte nu. Sen Nikola.

Hahaha, deras bror är så sööt! Jag dog när han skrek och blev så ledsen över att den inte fanns med. Hur som helst så tog jag och A bara det lugnt igår med en hemmakväll och mys :). 

Idag efter en sen frukost tillsammans tog vi oss en promenad till stan innan vi skildes åt. Det var så skönt och gå lite efter allt skräpmat jag slängde i mig nere i Karlstad. Jag måste verkligen skära ned på all struntmat och börja tänka på min kropp. För inte vill jag se ut som Micheline-gubben!

Efter att vi skildes åt gick och mötte upp S för att sällskapa med henne i några timmar innan jag hade bestämt en sen lunch/fika med Bella och Maxime. Vi hade bestämt att ses en sista gång innan jag åker och tog oss tiden idag.

Nu är jag helt slut i kroppen av dagens hetta och ska ta det lugnt nu tills jag ska iväg igen. Vet ni vart?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback