Goodbye my friend.

Godmorgon solstrålar!

Vad har ni för er? Skolan. Jobbet.
Jag håller i alla fall på att fixa mig inför en miniresa som jag och Shillan strax ska påbörja. Vi ska ta oss ända till Karlstad idag för att umgås med Sandra under samma tak och ta hand om varandra. Hon blir också den första personen av många många fler som jag säger hejdå till.

Usch, jag hatar verkligen och ta farväl till människor som om man aldrig skulle få se de igen. Jag ska verkligen njuta utav tiden vi har där nu innan jag åker tillbaka och sedan göra farväl-delen väldig proffsigt och på ett snabbt sätt. Som ett plåster.

Jag kommer inte kunna uppdatera under tiden jag är där för Sandra har inget internet för tillfället men jag tar självklart kameran med mig och fotar allting och visar er när jag är tillbaka.

Nu ska jag försöka fixa en någorlunda okej "Dagens" till er innan jag måste rusa iväg!
Ha en bra dag nu och ta hand om er / A


Tunika/ Bikbok. Lackleggings/ H&M. Smycken/ Glitter, Lindex, Nelly.com, Ur&Penn, H&M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback