13.03

Hello!

Hur mår alla idag? Vilket sommarväder vi hade igår, uppemot 25 grader vid ett tillfälle. Det gillar jag och tackar för :) Det märktes verkligen att människor sysselsatte sig med olika saker ute eftersom det knappt kom några kunder alls till jobbet igår för att äta. Så trååååkigt och jobba när ingenting händer.

Efter stäning gick jag hem till Anja där resten utav tjejerna hade samlats för att förfesta innan en utgång.
Åh, vad jag hade saknat allihoppa. Äntligen är mina Rakic's hemma igen för att stanna för ett tag. Jag hoppade över utgången och bara umgicks med de tills de skulle dra.  Det var för stor process för mig att ta mig hemåt, byta om och sedan gå tillbaka till tjejerna.

Jag varnade de att inte säga att hur roligt det var eller hur jag kunde missa en sån kväll. Vi får se sen vad de säger. När alla skulle dra mot stan sen plockade S upp med för en liten pratstund och käk. Det blev en sen natt för mig, fick ett nattsamtal från Pappa som varade i flera minuter.

Idag känns det som om jag var ute igår. Så mår jag. Jag ska försöka få i mig något nu. 

              
                                         Anja & Dunjas B-days, 09
               
                                                     Utgång, ´10
               
                                                            Utgång ´09



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback