Sth-Arl

Hej!

Nu är jag vaken och pigg för att blogga om igår. Som jag nämnde i förra inlägget, höll jag mig utanför hemmet i 11 ½ h. Vid 11.30 igår åkte jag med min familj och moster mot Stockholm till Arlanda för att hämta upp en bekant till oss. Vi kom dit lite tidigare än flyget så vi tog en fika därinne och såg oss omkring.
"Nästa gång är det du och Sam som kommer flyga", sa mamma i bilen på vägen dit. Oh, ja nästa gång är det vi som får checka in, bli genomsökt och flyga iväg!

På hemvägen sällskapades vi utav massiva bilköer. Jag har aldrig sett såna trafiker på länge, de tog oss nämligen 1 h och 40 min att ta oss från Arlanda till Heron City. Vi kom ingenstans!

När vi till slut kom hem spenderade jag resten utav dagen med S. Vi åkte och käkade, handlade mat och gjorde lite andra ärenden tillsammans. S berättade om en flygresa hon var med om nyligen och jag har nog aldrig skrattat så mycket åt det :) Hahaha, flygturen varade nämligen bara i 20 minuter!

Det var så fint väder igår så vi passade på och njöt av det hela kvällen och kom därför hem rätt sent. Nu, idag spöregnar det här. Jävla skitväder! Just nu känner jag inte för och göra någonting alls. Man blir på det humöret som vädret visar sig vara.

                           

              

              




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback