Blogers.

Gud, jag känner hur insatt jag har blivit i denna bloggvärld. Det är kul men det tar tid. Att skriva ett inlägg för mig brukar oftast ta 3-4 genomläsningar, redigering av meningar/ord, förhandsgranskning, ett dussintals bilder tills jag hittar den rätta bilden och kan trycka på "Spara & publicera".

Jag är medlem i bloglovin (för att följa min blogg, klicka här) och där följer jag mina favoritbloggar som jag försöker läsa sp mycket som möjligt. Till er andra som också läser bloggar rekommenderar jag starkt det stället till er. Där har ni allt på ett ställe och ser också så fort någon har skrivit ett nytt inlägg.
 
Kissie är en bloggare man borde känna till om man är insatt i detta. Inga undantag. Man ska känna till henne även om man inte läser hennes blogg. För er som inte vet om henne, fy skäms!
Ikväll gästade hon Bella & Tyra Show som sände live kl 21.00 ikväll. Ni som missade det (dvs jag själv) kommer kunna se det om några timmar här. 


                                                       Bella & Tyra
              
                                      Kissie som gästar showen ikväll.

               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback