Last night!

Jag är tillbaka nu!

Jag kan fortfarande inte förstå att jag såg Salem Al Fakir igårkväll. Han var så sjukt jävla bra och jag älskar hans musik ännu mer nu efter att ha hört honom sjunga de live. Jag återkommer till konserten alldeles strax, tänkte bara dra igenom hela gårddagen på max fem rader.
Okej, då kör vi!

När jag kom fram till Sthlm, mötte jag upp Milja som jag inte hade träffat på två år(!?). Vi tog en quick update om varandras liv innan vi skildes åt pga olika anledningar. I väntan på A blev jag ihopväxlad med någon Amy from Kenya(?) som en man stog och sökte efter inne på t-centralen. Jag och A laddade sedan upp med en matbit och chill på BWTH (top secret place!) innan vi stressade till fots/med t-banan mot Berns.

Såg ni? Jag klarade det på fyra rader :)
Vi klev in på Berns kl. 20.55! Fem minuter innan det skulle börja och gissa om det var tokfullt med människor. Vissa personer tänker lite mer och planerar in så de får bra ståplatser men inte hade jag någon aning om att det skulle vara så mycket Salem-lovers att dela kvällen med.

Jag tycker att alla borde gå på en utav hans konserter, även de som inte gillar hans musik. Han är så lätt att älska, så lätt musik att hänga med i och har sån skön personlighet att det smittar!
Jag är nöjd. Supernöjd. 

             
                                         Förband till Salem Al Fakir
             
                                                 Oskar från Snook
             
                                       Konserten inleddes med detta :)
             
             
             
             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0