Min s.k Valborg.

Hej alla därute!

Det hann inte bli en uppdatering igår eftersom jag hade fullt upp med andra saker och dessutom hade jag ett kvällspass på jobbet. På dagen igår skulle jag och min lillebror träffa pappas frus bror som kom från Australien i torsdags för att träffa oss. Han är doktor i Australien och kom hit med sina kollegor för att ha förläsningar om något specifikt som jag inte minns för tillfället.

Det var kul och träffa honom, han var jättetrevlig och snäll. "In a month it will be you who are traveling the long way to us", sade han när vi satt ner och fikade. Han har helt rätt, snart är det våran tur. Som jag har sagt tidigare så känns det fortfarande inte som om vi ska åka dit eftersom det är ett tag kvar (38 dagar).

Efter några timmar umgänge med honom och några till, sade vi hejdå och han tog tåget till Stockholm där han ska jobba hela veckan innan han åker hem sen på fredag. Dagen fortsatte med att jag jobbade på kvällen, helt onödigt pass för det var jättelugnt.
Efter jobbet plockade Shillan och Nadia upp mig och vi spenderade kvällen med lite folk här och där. Jag ser inte Valborg som världens sak då jag måste hitta på saker. Förra året hade jag så jäkla roligt så det höll i sig i år igen.

Jag kom inte i sängs förrän vid 04.30 av en viss anledning. Nu sitter jag här dödsrött men får inte gå och lägga mig för att jag jobbar om några timmar.

Jag hoppas i alla fall att ni hade en trevlig gårddag.
Vi hörs sen!

              
                   
              
                        Richard från Australien, Pappas kompis, Sam, Okänd kille.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback