TTD!

Det är 36 dagar kvar tills jag lämnar Sverige så min svenska sommar börjar nu (eller den började den dagen solen dök upp igen) och sedan får jag några dagar att njuta utav den när jag kommer tillbaka igen i augusti. Dagarna går så fort så man hinner inte med allting, speciellt inte jag som har en hel del saker jag måste göra innan avgång.

Jag måste fortfarande:
Besöka Karlstad.
Besöka Jönköping.
Besöka Stockholm.
Umgås med familjen/släkten så mycket som möjligt.
Umgås med övriga vänner.
Försöka träffa Sandra Sternrot.
Försöka träffa Linn (det kommer nog inte bli av men ska försöka)
Jobba sista månaden.
Hinna grilla en första gång.
Shoppa det sista till resan.
Fira Haddis födelsedag (?)

Allt detta ska ske inom 36 dagar! Det är verkligen en del saker och jag vet inte hur jag ska ta mig till för att allt ska gå igenom. Lyssna nu vänner och bekanta, jag ska göra allt i min makt för att hålla mina ord!

Jag börjar med att träffa mina arbetskamrater idag (utanför jobbet) över en fika för kanske sista gången. Denna aktivitet får ingå i "Umgås med övriga vänner". Check!


Kavaj/Monki, Tunika/Gina Tricot, Kjol/H&M, Strumbyxor/Fått, Converse.

UPDATE!
Fikastuden var trevlig och som alltid finns det massor att diskutteras när vi ses. Vi förlängde fikastuden med en runda på stan, inhandling av lite saker och glass till det halvfina vädret. Ännu en träff in nästan inplanerad och den ser jag mycket fram emot eftersom jag då har slutat från jobbet och har mindre än en vecka kvar i Sverige. Och självklart för att få träffa tjejerna igen en sista gång, misstro mig inte! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback