[Sun]day!

Jag kom precis hem från stan. Jag tog en promenad ner dit vid lunchtiden idag för att möta upp min kusin och titta runt lite i butikerna. Det är VIP-kvällMONKI, onsdagen den 5/5 för de som har personalrabbat. Det är för de som jobbar på H&M/H&M-lagret och får ytterligare 25% rabbat på "Sale-varorna".
Självklart ska vi dit och ta nytta utav alla billiga kläder som vi får köpa.

Vi gick dit redan idag för att titta in lite saker som vi ska köpa då. Jag hittade en jättesnygg, lång jacka som jag tänker ha med mig till Australien och bära när vädret tillåter. Jag råder er att gå dit, speciellt ni har har personalrabbat. Det finns otroligt mycket man kan hitta i den butiken. Jag älskar Monkis kläder och älskar den ännu mer när man kan få saker några hundralappar billigare.

Här är en liten tjuvtitt på min snart inköpta jacka:
Vet ni vilken det är?

                       
Nu sticker jag ut i solen igen med sällskap och glass i handen!
/A



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback