Smell this. Wear this.

Alex ringer till mig: Amie, är du klar?
Eeh, nej varför?
Vi är på väg till dig nu!
Va? Hade vi bestämt tid?
Nej men jag tänkte att du kanske var klar, klockan är ändå två.
Kom ner.

Jag sprang runt i mitt rum, letandes efter att kunna dra på mig något, slängde på mig smink, fixade håret inom loppet av tjugo minuter! Jag måste erkänna att jag tyckte resultatet av det blev bra sen är jag såg mig i spegeln.

Jag och systrarna Rakic tog en vända inne på Tuna Park idag för att se om det fanns något att inhandla. Hmm, nja.. sådär gick det. Jag behöver hitta en bikini eftersom jag råkade beställa en för liten storlek. Jag kan varken byta eller lämna tillbaka den eftersom jag slängde kvittot!
Jag hittade ingen som föll mig i smaken men vi alla kom ändå hem med små inköp trots det lilla utbudet i butikerna.

Resten utav denna söndag har jag sysselsatt med mig lite fotboll (GRATTIS BARCA, VÄRLDENS BÄSTA LAG!) och tittat på en hel del dansshower när några gamla vänner/lärare uppträder.

"Dance is my passion, they way I express myself.
It's the mother of all arts.
I eat, sleep and breathe dance" 


                    
                    

                    If you wanna look like a rockstar and smell like a coconut. Just wear this!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback