Skin!

Jag älskar att dagens mode innefattar hud. Hud, hud, hud i olika former och varianter. Men man måste kunna göra det med stil för vi vill ju inte att det ska se slampigt ut. Försök att förstå mig rätt när jag säger att det är tillåtet att visa lite utav sina underkläder när man går ut. Fast med klass.

Här är några exempel som jag älskar!

            
             
            
                     

Jag skulle lätt kunna klä mig så men i den lilla stad som jag bor i, där folket inte gör annat än snackar om andra, vet jag inte om jag skulle orka stå ut med alla kommentarer och blickar.
Samtidigt undrar jag varför jag ens borde bry mig om de. Om jag vill ha ett visst plagg (även om ALLA har exakt likadan) eller se ut på ett visst sätt så måste jag väll få göra det.
Ska jag anpassa min klädstil för att slippa få dålig feedback? Jag tror inte det.
Ser det ut som Lady Gaga bryr sig om vad folk tycker om hennes extravaganta kläder och kreationer? Jag tror istället tvärtom, att många istället ser upp till henne för att hon vågar se ut som hon vill och har delvis blivit årets största artist på grund av det.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback