Season premier!

Hej!

Jag kom hem för inte så längesen från att vistats ute med Shillan i några timmar. Idag var det äntligen sol ute när vi skulle ses (tack Gud) så vi passade på att promenera lite överallt och äta en glass i det fina vädret. Just nu vill man bara vara ute så mycket som det går och jag känner hur jag ibland glömmer bloggen emellanåt.
Jag ska skärpa mig och finnas här lite oftare :)

Imorgon efter jobbet ska alla tjejerna samlas hos Anja för att grilla och ha det mysigt ihop. Jag längtar jättemycket eftersom det samtidigt blir årets första grillning för mig (och säkert flera andra). Som vanligt, kommer jag säkert vara den sista som kommer dit eftersom jag jobbar till sent men jag ska göra mitt bästa för att hinna ikapp de andra.

Nu ska jag dra och titta på säsongspreimären utav "Kniven mot strupen" med Alexander Nilsson. Jag älskar det programmet, mycket pga av honom och hur han är mot de andra! Kolla på det ni också vetja.

Sköt om er så hörs vi lite senare.
/ A

              


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback