Salem Al Fakir @ Berns ikväll!

Idag är dagen här som jag har längtat så mycket till. Idag ska Salem få se sitt stora fan, mig! Jag är lite smått besviken på er som inte hajade vilken konsert jag skulle gå på. Lady Gaga hade jag gått till om jag hade tiden till det och inte jobbade båda dagarna hon uppträdde. Salem Al Fakir är på andra plats utav "Konserter som jag måste gå på."

Jag sitter helt glad och ler för mig själv just nu samtidigt som massa tankar går runt i huvudet på mig. Jag har så mycket att göra innan jag åker. Vad ska jag ha på mig? Vad ska jag packa med mig? När åker jag? Vart möter jag upp Milja?

Jag ska möta upp en gammal kompis innan och ses över en fika. Vi blev vänner genom att vi arbetade på samma sommarjobb (På sjukhuset) för tre år sedan och nu har hon flyttat till Stockholm där hon jobbar. Det ska bli så kul och se henne igen.

Nej nu har jag riktigt bråttom för snart ringer mobilen!
Kram så länge! ♥

                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback