Newbridge!

Igår när vi var ute hade batterierna i kameran dött. Såklart! Jag lyckades ändå få till några bilder med mobilen för att kunna visa er hur jag såg ut när jag firade efter en sista dag på jobbet. Det var så skönt och känna att jag inte kommer arbeta mer på ett bra tag.
Det sista arbetspasset skulle självklart avslutas med en hektisk kväll med massor att stå i. Det kryllade av kunder men trots all stress tänkte jag hela tiden: Det gör inget, det är sista dagen idag.

 



Klänning kommer från Monki.
                              Strumpbyxorna är från H&M
                                                    Ringar kommer från Glitter, Lindex, Cocoo.se
                                                                                                         Halsduk Monki.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback