Mom, Ma, Ma, Ma, Mommy, Mommy, Mom.

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Mors dag! Idag ska man ge extra mycket uppmärksamhet till alla mammor i Sverige och skämma bort de med allting du har att ge. Köp en blomma, plocka blommor. Bjud på middag eller laga hennes favoritmat. Gör vad som helst som du vet att din mamma blir glad av.
Idag är det en lite mer speciell dag för min familj och det är nämligen för att min mamma fyller denna dag också!
Jag är superstressad just nu med att förbereda lite saker till senare och skriver därför lite senare.
Ta hand om er mamma idag och ha det så bra!

/ Kramar


                                                        Studenten 08


                           Jag, Mamma, Moster, Kusin / Min födelsedag ´09

                                   GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN.
                    JAG ÖNSKAR DIG DET BÄSTA I LIVET FÖR DET ÄR DU VÄRD!
                        ÄLSKAR DIG MASSOR! PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback