Köpte och sålde!

Imorse blev jag väckt igen utav sms och samtal men jag försökte och inte bry mig om det för att få sova ut lite till. Det gick åt helvete när jag lade märke till hur starkt solen lyste in mot sängen. Jag kunde inte göra mer än att tvingas gå upp.

Vad ska ni hitta på idag? Jag ska strax äta frukost och sedan göra mig iordning för att ha en lång fikadag med S. Det är tydligen 15 grader ute utan kalla vindar (enligt min hemliga källa) och då vill man ju inte sitta inne och missa det. Jag funderar på att kanske ha öppna skor idag för första gången för i år.
Tycker ni det är för tidigt för det?

Balklänningen som var till salu tidigare är nu såld. Först såg det ut som att ingen ville ha den men hela helgen har jag fått massor med mejl om den, även nu efteråt när den inte finns kvar. Jag funderar på att fortsätta sälja av lite saker på blocket.se så man blir av med fina saker som bara ligger hemma och dammar.

Idag ska jag hämta ut biljetter också. Det är till en konsert men kan ni gissa vilken? Här är lite ledtrådar: Konserten är i slutet på denna vecka (alltså i helgen). 
Han/Hon sjunger solo. 
Personen är väldigt aktuell just nu och man kan höra honom/hennes låtar spelas på radion jämnt och ständigt.


När ni kommit på vem det är så kommentera detta inlägg så får vi se vem som hade rätt!
Svaret får ni senare ikväll så kika in då.

Nu ska jag äta! /A




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback