immi.gov.au

Jag gick in och kollade min mail nyss och för några timmar sedan gick var jag hos mammas kompis som skulle hjälpa mig att fixa visum till Australien. Det gick hur bra som helst och det var inte alls svårt att fylla i det, dessutom var det gratis.
Nu när jag såg min inkorg i mailen hade jag fått svar från de. Så fort? Det tog sammanlagt 3-4 timmar för att få sin ansökan granskad och det gick självklart igenom. Nu har vi alltså visum och härmed är allting klart inför resan!

Det känns otroligt skönt nu att vi verkligen kommer åka snart och att vi har tillträde till landet. Jag rekommenderar starkt till den hemsidan för er som ska resa dit och har svårt att hitta visum. Det fanns flera andra visum att välja mellan så in och kika här.

Nu har jag lite smått att fixa med innan jag ska ut på en sen kvälls/tidig nattpromenad för att möta upp en person. Vi hörs imorgon igen.

P.s Jag älskar min mamma ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback