I'M OUT!

Vaknade lite småsur för ett stund sen men efter att ha tagit en skön dusch så släppte jag aggressionerna och bryr mig nu inte längre. Idag har jag bestämt mig för att vara glad för idag är det sista dagen på jobbet.
Jag erkänner det, jag längtar tills jag får sluta ikväll och känna att: Här kommer jag aldrig jobba mer!

Igår "firade" jag in näst sista dagen med att bjuda kollegorna på lite tårta under ruschen och idag firar jag sista dagen med en sista utgång i Sverige (förhoppningsvis). Det ska bli kul och se lite kända ansikten igen och prata ikapp allting nytt som har hänt.

Jag ska försöka hinna med och visa min utgångs-outfit ikväll men tills dess får ni ha det så bra! Nu går jag och äter en sen frukost!

/ A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback