Dra mig baklänges!

Nu har jag varit vaken i cirka 1 ½ timme men mina gäspningar skulle säga att jag har struntat i att sova helt och hållt mig uppe hela natten. Det är väll detta regnväder som drar ner humöret och får en att vilja sova bort hela söndagen.

Jag sitter och sumerar gårddagen för mig själv och känner en smått ånger för att jag missade Eriks inflyttningsfest i Sthlm igår. Vad kul det hade varit och träffat nya människor och dricka lite gott till det. Men det var jobbet som var i vägen - som alltid.

Ändå lyckades jag ha en mysig lördagskväll efter sju timmars arbete. Jag for hem till Anja med resten utav tjejerna där vi satt och pratade/drack under några timmar. Idag har vi planerat en grillkväll utomhus men för tillfället är det världens fulaste väder och jag vet inte om jag har turen med mig att det skulle vända till sol om ett par timmar. Det återstår och se hur dagen blir.

Tills vidare tänker jag underhålla mig med lite internetshopping (om jag lyckas hitta något), en sen frukost och några gamla avsnitt från serier som jag har missat.

Vi hörs senare!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback