B&T show!

Nu har jag sett showen från igår. Bella & Tyra Show. Fyfaaan alltså, vilken tjej Alexandra är. Man märker hur nervös och osäker hon är när hon sitter och gungar på stolen under hela programmet och svarar på frågorna med taskig attityd. Ogillar henne riktigt mycket nu när jag har sett henne live.

Det var riktigt jobbigt att se programmet, man blir så arg på henne och dessutom verkar denna provocerande Kissie gå hem hos bloggläsare eftersom hon är en av Sveriges största bloggar.
Men att bli det på det här sättet? Är det rätt?
Jag ber er att titta på showen så kommer ni märka själva vad jag pratar om. Vem vill bete sig så som hon gör? Hon är dessutom fett ful med sina överdrivet insprutade botox-läppar! Mogna upp flicka lilla!

Usch, nu blev jag på dåligt humör :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback