BOBBY'S

Igår hade Bella & Tyra ännu en liveshow här på webben och blev gästades utav Bobby och Gabbi. De kanske inte är några direkta bloggare men jag antar att de blev inbjudna dit för sina talanger som frisör och make up artist. Därför blev det också ett annorlunda program eftersom allting handlade om skönhetsfrågor, tips om hur man ska ta hand om sitt hår och sminka sig rätt.

Jag älskade showen för jag känner att jag vet alldeles för lite om nyheterna kring dessa skönhetsområden. Jag brukar bara köra mitt vanliga race när jag fått in tekniken kring frisyrer eller olika sminksätt men nu känner jag att jag fått inblick på lite andra möjligheter som fungerar.

Ni kan titta på showen här :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback