12.04

Det blev en sen kväll igår så när jag kom hem var det bara sängen jag hade som mål att komma till. Filmen vi såg igår var verkligen jättebra. Jag håller inte med filmkritikerna att den bara var värd en ynka tvåa. Mer än det. Samtidigt, nu när jag tänker på filmen, så tycker jag inte att det var så mycket sex som det stod på reklamen att det skulle vara. Nästan ingenting om jag ska vara ärlig.

Handlingen till filmen var inte heller så framgående men det kanske var för att man redan visste om hur alla levde efter Sex And The City-1 och nu i tvåan får man följa deras liv efter det.

Filmen har mycket humör, man skrattar nästan hela tiden. Speciellt åt Samantha :) För att inte tala om deras kläder de bär under hela filmen. JAG VILL HA ALLTING!

Jag ger SATC en 4 och uppmanar er att gå och se den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback