11.53

Jag är vaken nu efter 12 hela timmars sömn! Jag minns inte sist jag sov ut så länge. Det kan ha att göra med min aktiva gårddag som gjorde mig helslut mot kvällen. Först gick jag och A en långpromenad efter frukosten i en hel timme. När han sedan tog tåget hemåt gick jag ut på ytterligare en promenad med Shillan runt området vid våra hus. Man måste ju passa på när man är ledig och har solen vid sin sida.
Det slutar dock inte här för mot kvällen när det var dags för VIP-MONKI-kvällen så promenerade jag och min kusin fram/tillbaka till stan.

Jag var så stolt över mig själv och tyckte att jag var värd ett extra klädesplagg inne på VIP-kvällen men jag lyckades inte hitta något som jag ville ha så istället gick vi och köpte godis att äta på hemvägen. Det kanske inte var världens smartaste köp med tanke på att jag i princip förstörde hela min "aktiva dag" men jag älskar ju godis så mycket!

Monki-kvällen var bra och som alltid fullspäckad med folk. Kön var lång redan när vi klev in i affären så det var bara att joina de och vänta in våra undanhängde kläder. Jag köpte jackan!


Nu börjar jag denna dagen med frukost, tv-program och lite bloggläsande. Vilka bloggar läser ni?
/xoxo from A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback