Work(ed) it.

Jag har varit hemma i två timmar nu från jobbet men det känns snarare som två ynka minuter. Jag är helt slutkörd efter mina sju arbetstimmar. Vi hade inte räknat med massor av kunder ikväll (eftersom det först knappt kom några) men så vände allt på sig och plötsligt var alla där!

Jag hade planerat en promand hem efter jobbet för att "bli av med" all skräpmat jag stoppat i mig de senaste dagarna. Men under kvällen smsade moster mig om att hon ändå skulle hämta mig och det är jag glad för att hon gjorde. Mina fötter hade inte orkat med ytterligare rörelser i 20 minuter efter att ha sprungit runt på jobbet som en dåre.

Imorgon är jag ledig och ska ha träningsdag med Alex nere på Friskis&Svettis. Gud vad jag ska bränna bort all fett som vägrat gå bort från min kropp. Sist jag tränade på ett gym var i slutet på förra året. Det är föör längesen.

Nu tänkte jag se en film och äta något sött (det sista för ett bra tag framåt) innan jag ska sova.
Hoppas att ni har/haft en bra lördag.


                                             Bilden är från "Play-föreställningen", 2008



Kommentarer
amanda

åh! jag saknar play!

2010-03-21 @ 01:19:19
URL: http://banditqueens.blogg.se/
amie

Jag också! :(

2010-03-22 @ 16:11:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback