Hennes & Mauritz

Hej!
Vaknade för en stund sen av att solen lyste in genom fönstret och det blev alldeles ljust på mitt ansikte. Jag blev helt glad för jag trodde att solen hade lyckats smälta bort all snö under morgonen och att det nu var vår ute. "I wish". Nåja, jag nöjer mig med att det är ljust ute nu om dagarna.

Igår jobbade jag ett pass på mammas jobb som är på H&M-lagret. Vanligtvis brukar jag börja jobbet runt 17-tiden på eftermiddagarna på mitt andra jobb men nu när jag var tvungen att vakna 05.30 tog det lite på mig. Jag gäspade mig igenom hela morgonen fram till frukosten.
Arbetsdagen gick ändå bra, jag älskar kläder och där får man verkligen hålla på med sånt.
Efter jobbet träffade jag Alex och Linn för att ta ett varv i Tuna Park. Vi hittade ingeenting, som vanligt.

När jag kom hem senare var jag så trött från arbetsdagen så jag sov i några timmar. Orkade inte ens se en film eller uppdatera här.
Nu ska jag äta mig en sen frukost och se någon serie. Skriver mer senare.
Pussis.


                                             



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback