Homecoming!

Hej!

Jag kom hem för en liten stund sen från jobbet. Jag kunde inte somna inatt när jag skulle gå och lägga mig utan låg helt pigg och rastlös i sängen. Jag var ju verkligen tvungen att sova eftersom jag skulla upp 05.30 imorse. Sånt här händer alltid när man vet att man måste gå upp tidigt.

Det gjorde ju att jag gick runt och gäspade bland gångarna ända fram till lunch. Folk måste ha trott vad det var för fel på mig, i den snigelfart jag hasade mig fram. Jag är fortfarande trött och det irriterar mig för inte tänker jag sova nu!

Snart är det Påsk och då kommer alla mina älsklingar hem för att fira med familjen och så vi kan umgås med varandra. Jag längtar massor tills på lördag för då har alla anlänt hit :) Jag har saknat de så mycket så denna helg blir verkligen "Girls-wekeend"

Nu ska jag gå och vänta in maten som kommer snart och efter det har jag lite saker att göra innan jag förhoppningsvis får ett besök från ett kärt ansikte.

Puss.
                                                           Idag kom Sandra hem,
                                                 
                                                     
  imorgon kommer Linn, 
                                              
                                                               Haba & Sandra hem!
                
                                    Och på lördag är Alexandra hemma från Frankrike
                              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback