Shop til you drop.

Nu är jag tillbaka igen fast lite senare än jag hade planerat. Hoppas att det inte gör något. Min tidiga stan-runda gick fortare än planerat eftersom jag inte fick tag på allt jag skulle så jag fick åka hem istället. Vid 16-tiden åkte jag ner på stan igen för att möta upp mamma och titta lite i affärerna med henne.

Snön börjar smälta bort nu och jag älskar det. Solen tittade fram idag och jag kunde bära mina nyinköpta solbrillor på mig utan att skämmas över det. Shoppingen gick bra, jag fick med mig lite saker hem och denna gång köpte jag faktiskt en planerad sak. Något som jag letat efter länge nämligen en väska. Det blev jag stolt över för äntligen kom jag inte hem med bara impulsköp.

Ikväll måste jag lägga mig tidigt, ska jobba extra på H&M-lagret imorgon. Nu har jag lite saker att göra innan sängen kallar! Godnatt, puss.

                                                 
                                                               Örhängen, 29,50 :- /H&M
                                         
                                                                            Topp, 79,50 :-
                            
                                                                                      Väska, 199:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback