Pants!

Nu tänkte jag återigen prata om kläder fast denna gång handlar det om ett annat plagg jag bara älskar och inte kan leva utan. Det är de nya ersättningsplagget de dagar man inte orkar bära hårda, trånga jeans eller byxor när man ska ut. Jag pratar förstås om Leggingsen som har blivit världens största klädhit senaste tiden.

Alla bär de och även om man har två-tre par hemma letar man ständigt efter nya modeller. Jag älskar de så mycket för att man kan kombinera det med tusen olika andra plagg och stilar. Leggins passar vem som helst - oavsett hur du är som person, hur du klär dig till vardags och vad du än lyssnar på för musik.

Det är den stora variationen (material, enfärgade, mönstrade, ihåliga, näst intill genomskinliga) som gör att de passar alla personligheter. Och det är du, själv, som bestämmer hur du vill klä upp/ner de med andra plagg (klänning, toppar, tunikor, västar, långärmat, stickat etc). De passar till allt.

Jag föredrar de mönstrade och ihåliga leggingsen som visar lite hud åt folket. För tillfälligt har jag runt 10 st olika leggings hemmköpta/gjorda men det kommer mer.
Här är några nya modeller jag hittade inne på en hemsida. Sitter och funderar vilka jag ska klicka hem :)

                      
                            Mönster kombinerat med halvdragen svart/heltäckande baksida, 299:-
                      
                 Min favorit. Halvt genomskinliga/slitna med runda ringar längs hela vägen, 299:-
                       
            Två i en där det vita är "underleggings" med de svarta ovanpå som är lite slitet, 319:-
                       
                         Påminner om de första men har ett helt annat mönster framtill, 299:-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback