Meet the fellows.

Igår hade jag ingen tid till att blogga eftersom jag var upptagen hela dagen. Jag vaknade 05.30 för att sedan arbeta på H&M-lagret till eftermiddagen. Jag var så nära på att sjukanmäla mig pga av min trötthet när klockan ringde men kände sen att det inte var värt idén bara för att få sova en extratimme.

Efter jobbet åkte jag hem snabbt och städade undan lite tills jag skulle få besök utav några bekanta ansikten, nämligen mitt "gamla gäng" jag hängde med från förstaklass till nionde klass på Högstadiet i Fröslunda. De var verkligen mitt allt på den tiden och jag har världens minnen med de sen vi umgicks.

Runt 17-tiden plingade de första på dörren och sedan droppade de in en efter en tills alla var på plats. De sex närmsta timmarna gick till att prata minnen, se en film som Sandra D gjorde i skolan (år 2004) om henne och oss, se på gamla kort från skolan, utflykter etc.
Vi hade så roligt igår och jag är så glad att Mia och jag styrde upp detta! Detta är en utav många "träffar" vi kommer ha.

               
               
                             
                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback