100610-120810

A åkte för ett tag sen tillbaka till Sthlm. Han blev kvar här en dag extra för att vi skulle hinna umgås lite mer :) Från det att han åkte med tåget tills nu har jag setat i telefon med pappa och pratat om allting kring resan. Jag berättade om biljetterna jag hade hittat och pappas fru skulle kolla upp det åt oss.

Efter en kvart ringer hon upp igen: IT'S DONE. YOU'RE COMING! I'M SO EXCITED!
Jag började skrika av glädje! Nu är det bokat och klart men jag kan fortfarande inte fatta det.
JAG KAN INTE BESKRIVA HUR GLAD JAG ÄR JUST NU! Äntligen är den största delen av resan klar och om drygt tre månader är jag och lillebror på väg till AUSTRALIEN!

Jag har alltid vetat ungefär när vi skulle åka men nu när man har biljetter känns det mer äkta. Nu kommer vi verkligen åka dit och träffa älskade far, lillebror och resten av familjen. Love, love, love ♥

Min dag, min helg, min nästkommande vecka kommer att skina av glädje och nu ska jag börja fiska information om vad man ska ta med sig dit, vilka mediciner som behöver intas, hur mycket vi får ha med oss, fylla i papper om visum etc.

Jag vet inte hur jag ska avsluta detta fina inlägg. Jag är tom på ord. Fick jag med att jag skulle till Australien?

                  
                                                                           Sam och Pappa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback