Tip.

Igår när jag kom till jobbet hängde det små lappar i klädskåpet till alla tjejerna i personalen. Linda P hade gjort iordning dricksen till oss som vi förtjänat oss av enligt kunderna. Det känns alltid bra med lite mer klirr i plånboken så här inpå lönedagen. Dock fick jag min lön redan idag av min chef. Han hade satt in de några dagarn tidigare på mitt konto. Tack.

Idag är jag ledig från jobbet och ska nu sticka iväg över till Mia för att sedan promenera tillsammans till Sandra. Vi planerade igår att ha ett kärt återseende med "gamla ligan" så förhoppningsvis kommer fler tjejer dit senare mot dagen. Jag ser framför mig hur mycket skratt alla kommer ge ifrån sig idag när vi snackar gamla minnen ♥

                       


Ciao så länge!

Uppdatering:
Mötet med tjejerna var hur rolig som helst. Vi skrattade som aldrig förr och det var så kul och se alla igen. Så kul att vi ska ses redan imorgon fast fördjupa oss något mer med käk och tillbehör. Mia drar till Vietnam i tre månader på torsdag så Camilla tyckte att vi borde ses igen innan det.
Imorgon kommer det förhoppningsvis lite bilder på sällskapet också :)

                                                     Idag bar jag på:
                  
                                                    Ljusbeige/vit kofta från H&M
                                               Randig top med guldknappar från H&M
                        Leggings med nätdetaljer (se noga på de inrutade områdena), BikBok
                                         Smycken från bl a Glitter, Lindex, H&M, Nelly.com



Kommentarer
Linda

=) alltid kul med extrapengar, speciellt när man har en lördag att finansiera lite. mycket bra timing där!



förresten, det började en ny tjej i måndags, hann inte säga det till dig :P

2010-03-24 @ 12:27:48
URL: http://linduz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback