Taking the stage!

Hej!

Jag ska strax börja göra mig iordning inför kvällen. Idag är jag ledig och har bestämt träff med Maja, Sanna och Linda nere på stan. Vi har bokat bord på Ming Palace för en matbit och lite snack oss fyra emellan. Jag har inte ätit någon mat idag och verkligen hållt mig till små portioner för att orka med kvällen.

För övrigt har jag bara tagit det lugnt hemma och tittat lite på "Taking the stage"-weekend break på MTV. Jag brukar inte följa serien, har kanske sett något avsnitt tidigare så jag passade på nu när de kommer flera efter varnadra. Serien är väldigt bra eftersom det handlar om dans, sång, teater och så får man följa vissa personer som kämpar för sina drömmar. Ni vet säkert vilken serie jag snackar om, det är bara jag som är lite sen med att börja följa den.

Jag tittade precis ut genom fönstret och ser värdlens dystra väder ute. Jag vill kalla vädret: Ingenting. Det är ingen sol, inge regn, inge snöoväder, ingen blåst. Det är bara tråkigt och grått ute.
Nääär ska det bli varmt och vår här i stan? Jag som köpte nya brillor i förrgår i hopp om att kunna använda de snart.

Ha underbar kväll allihoppa så hörs vi senare. Ska försöka lägga in en bild lite senare.
xoxo

                   
                                                           Maja, Sanna och Linda.
                    



Kommentarer
Linda

Maja körde en sån där "suddig på varenda bild"-stil tror jag ;P

2010-03-28 @ 13:19:22
URL: http://linduz.blogspot.com
Amie

Haha, ja! Hon lyckas alltid bli så :)

2010-03-28 @ 13:51:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback