Strawberryjam and cream.

"Idag är det Våffeldagen så det blir våfflor idag.", fick jag i sms tidigare. Det blir min njutning senare ikväll efter ett pass eller två nere på Gympozz med Alex..

                                           
                                                                 Frasa på gott folk!

Uppdatering:
Vilken kväll och vilket pass vi var med om. Vi körde Yogalates och Afro nere på gymmet och gissa om våra kroppar var som gummiband efteråt. Jag älskar yogalates och allt sånt där som får en att bli lite vig men Alex verkade inte gilla det utan såg mer fram emot Afron som började efteråt.
Eftersom vi båda ville gå på varsin klass tvingade vi med varandra på varandras och fick dubbelt så mycket träning.
Hoppas att jag inte får träningsverk imorgon när jag kommer stressa som mest under kvällen på jobbet. Alla har ju fått pengar nu så vi kommer säkerligen få besök av halva stan igen. Om inte mer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback