Skin colours.

Hej!

Förlåt för att jag inte uppdatert på några dagar. En del som gått i vägen är jobb, vänner, A och så har jag hunnit med och vara sjuk (i en dag). Jag har lite saker att göra nu innan jag ska iväg till jobbet men ska försöka hinna med att lägga in en "Dagens outfit" snart.

Här är min senaste uppsättning av kläder jag gjorde för några dagar sen: 

      
 
                                                               Ha en fortsatt trevlig lördag allihoppa.
                                                                                                                        / A.B

      
                                                                       Dagen klädsel
                                                                       T-shirt Monki
                                                                       Jacka Gina Tricot
                                                                       Jeansen kommer från Gul&Blå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback