S A F

I lördags var det dags igen med en ytterligare deltävling av Melodifestivalen. Jag var hemma vid den tiden så jag tittade på det med mamma. Denna gång gick Peter Jöback och Anna Bergendahl vidare till Globen. Jag gillar Peter. Han är en duktig artist som sjunger bra så det var kul att han gick vidare. Jag blev lite chockad över att Anna fick flest röster, tjejen har en riktigt grym röst men låten var inte så "wow" för mig.

Jag längtar till finalen i Globen för då gäller det och då SKA Salem Al Fakir vinna med sin låt "Keep on walking". Det ska jag nog se till. Han är hur söt som helst och har en röst som sätter sig i minnet. Love him ♥

Lyssna på hans bidrag här och se lite klipp bakom scenen med honom och gänget.
Puss

                   
                                                                                 ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0