Nollsexnolltretvånollettnoll.

Idag har jag varit på Tuna Park med mor under dagen. Hon skulle leta efter present och då passade jag på att försöka kamma hem något nytt till min garderob. Alltid bra att ha flera valmöjligheter att välja mellan :)
Jag hittade inte det som jag var ute efter (som vanligt) men fick med mig lite saker.

Nu borde jag var klar och redo för att ta mig till Maja där jag och några jobbarkompisar ska hänga i några timmar. Det var så kul sist så vi planerade in ett nytt datum och denna gången blev det hemma hos henne.
Jag har verkligen jättebråttom nu så jag slutar här tills vidare, uppdaterar inatt eller imorgon när jag är i normalt tillstånd.

Ikväll clubbar jag med mina andra tjejer nere på stan. Ha en bra kväll allihoppa.
/ A



                     

UPDATE/
Här kommer ett fåtal bilder från kvällens myskväll och utgång.

                                
                                                              Maja & Linda
                   
                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback