It's just a guy!

Jag nämnde igår att jag skulle plocka fram en bild som jag hittade för någon dag sen. Jag vill bara poängtera och förklara att jag, vanligtvis, inte brukar hänga i dessa kretsar. Jag har ingenting emot de men såna som de låg utanför min kompiskrets på den tiden.

                     
Haha, ser ni blicken jag ger? Ser ni rädslan och min obekvämhet jag försöker dölja?

Bilden är från 2007 när jag är på ett uteställe med mina vänner (dock inte han bilden). Jag tappade bort de därinne bland allt vimmel och skulle sätta mig ned för att smsa de. Då kommer det fram ett gäng killar (killen på bilden + hans vänner) och undrar om de inte får slå sig ner bredvid mig. Jag kunde inte annat än att tacka ja till det. Om ni hade sett hur resten såg ut med sina massiva tatueringar och piercade kroppar. Jag tänkte att om jag sagt nej till det, hade vad som helst kunnat hända mig. 

De började snacka med mig och efter ett tag började jag gilla de, de var så snälla och trevliga och ville inget annat än att ha lite sällskap. En fotograf tittade senare förbi bordet och undrade om vi ville vara med på bild. Jag ville inte det men killen bredvid mig insisterade på att vi skulle det och där har ni resultatet :)

Jag älskar den här bilden. Den säger verkligen att man kan hamna vart som helst med vem som helst när man minst anar det. Det kan sluta i något bra eller tvärtom och antingen lär mig sig att vara försiktig nästa gång eller bara skratta åt situationen och gå vidare.

xoxo





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback