Gårddagens dag.

Hello!

Den här vecka har gått sjukt fort. Jag fattar inte vart tagarna tar vägen, det känns som man inte hinner med någonting längre. I söndags natt åkte min kusin, hennes familj och min moster ner till Gambia igen. Till värmen. Inte känns det som de redan har varit där en vecka!

Igår jobbade jag ett kort kvällspass men tro mig, även om det var ett arbetspass på bara 4 timmar räckte det väll. Gud, vad kunder vi hade. Hela stan var verkligen hos oss igår. Ovanpå detta var vi en tjej extra än vanligt för att hon är ny på jobbet men ändå kändes det som om vi inte räckte till.  

Efter jobbet plockade Alex upp mig och sedan åkte vi och handlade lite snacks inför kvällen. Jag var helt slut efter jobbet och likaså de andra så vi stannade inne för en myskväll hos Linn.
Det var tänkt att vi skulle se Bröllopsfotgrafen där. Vi satte in filmen och behövde bara trycka på "Se filmen" men så säger Linn: Okej, är det ingen som har något att berätta som vi har missat att höra?. Aah, just det, jag har inte berättat om x, säger Alex.

Det blev alltså ingen film för efter Alex historia som varade i ett x antal minuter kom vi in på något annat och något annat och så fortsatte det sådär resten av kvällen. Jag har så roligt tillsammans med mina vänner, vi kan sitta hemma en hel kväll men ändå ha lika roligt som folk har ute en kväll.

Jag kom hem sent igår kväll, det blev ett till ärende när jag hade kommit hem tillsammans med S och A.A :) haha! 


                                                           GÅRDDAGENS OUTFIT!
                   
                                                                  Cardigan: Kookai
                                                                       Linne: H&M
                                                                   Jeansleggings: Vila


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback