Fit for fur!

Igår jobbade jag mitt sista söndagspass och hädanefter kommer jag att vara ledig på söndagarna. Vart är "Gilla"-knappen, som Sandra brukar säga? Sen i somras har jag jobbat, i princip, varenda söndag. Inte för att man gör så mycket de dagarna men ibland vill man faktiskt bara vara ledig.

Idag arbetade jag på H&M-lagret igen och fick sällskap av min gamla klasskompis Elin hela dagen, som också jobbar extra där. Imorgon (förhoppningsvis) ska vi två och en del andra träffas över en "re-union" nere på stan. Om jag tänker tillbaka till lågstadiet, till de människorna jag hängde med då, kan morgondagen bli mycket rolig.

Det var längesen min blogg publicerades med mode (undantag för mina impuls inköp) så därför visar jag upp en halvgammal uppsättning av kläder som jag har valt och stylat.

"She really is, fit for fur."





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback