Final!

Jag ska strax dra mig mot jobbet i världens solväder. Våren är verkligen här nu, känns det som och jag älskar det. Jag missar inte Melodifestivalen ikväll som jag trodde att jag skulle göra. När jag jobbade igår, kollade jag på mitt schema och då stod det att jag sluta kl. 20 ikväll. Fattar ni hur jag glad jag är eller?!

Jag kan rösta hur mycket jag vill nu så att Salem Al Fakir vinner allting! Så fort jag slutat ska jag springa hem till Alex och se det tillsammans med henne :) Hon har sin egen lilla favorit, nämligen Eric Saade.

Nu har jag bråttom ut. Ha en underbar lördag och rösta på Salem :)
xoxo


                          
                                  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback