FANFANFANFANFANFAN!

Vad var det som hände fö några tmmar sen?
Vilken besvikelse.
Vilket avslut på sex veckors (jag såg nästan alla) lördagstittande i hopp om att rätt artist skulle vinna.
Vilken ånger.
Ånger till att man inte röstade mer.

Ni förstår vad jag pratar om. Melodifestivalen i all ära. HUR kunde Anna Bergendal vinna? Kan någon svara på det? Hon låg vid mitten under hela tiden rösterna från juryn delades ut. Salem Al Fakir var populärast. Han hade sin chans att ta hem allt men något hände när det var dags för telefonrösterna.
Mamma röstade på honom åt mig eftersom jag inte befann mig hemma då och ibland tutade det upptaget när hon ringde.
Så han fick aldrig alla sina röster som han skulle ha?

Anna gick om och vann alltihoppa. Jag fattar fortfarande inte det. Enligt Aftonbladets läsare var Salem bäst och jag kan inte mer än annat, hålla med de fullt ut. Jag kan helt ärligt, inte se Anna representera Sverige i maj och gå vidare med hennes birdag. Jag kan inte det. Låten är inte bra.

Salem ägde ikväll. Punkt slut.

               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback